OIKARIN TILAN VUOKRAUS

Keski-Suomen Ajokoirayhdistys ry vuokraa Oikarin tilaa erilaisiin tapahtumiin. Jos olet järjestämässä syntymäpäiviä, häitä tai muita juhlia, niin ota yhteyttä. Autamme mahdollisuuksien mukaan järjestelyissä. Tila sijaitsee aivan Uuraisten etelärajalla, noin 25 km päässä Jyväskylästä. Tilalla on hyvät kokoustilat isommallekin porukalle sekä majoitustilat. Myös ruokapalvelu on mahdollinen.

Tiedustelut ja varaukset: Jani Määränen puh. 040-719 6140. Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla janimaaranen@gmail.com

Ruokailu: Järjestämme tarvittaessa ruokailun ennakkovarauksella.                                                            Tiedustelut: Tarja puh.040-706 9228

Hinnasto ja tilauslomake: Lomake tulee palauttaa täytettynä viimeistään 2 vko ennen varattua päivää.

Päivitetty hinnasto vuodelle 2018: Oikari varauslomake 2018

Ajo-ohje Oikariin

Oikarin tila (Oikarintie 62, Uurainen)

ajokoirayhdistys ajo-ohjeet

Vanha päärakennus

paarakennus

Oikealla yläkerrassa vuonna 2006 valmistuneet majoitustilat 10 hengelle (3 huonetta, WC ja suihku). Sekä Jänistupa jossa on kokoustila, johon mahtuu 15-20 henkeä.

Kokoustilan päivävuokra on 50 €

Iso puoli

isopuolisali

Entinen hevostalli on kunnostettu kokoontumis- ja majoitustilaksi. Majoitustilat molemmilla sivuilla, kummassakin käytävässä 6 huonetta; 4 kpl 4 hengen ja 8 kpl 3 hengen huoneita, yhteensä makuupaikat 40 hengelle. Rakennuksen keskellä on iso sali, johon mahtuu n. 100 henkeä. Rakennuksessa on sekä suurtalousuunilla että tiskikoneella varustettu keittiö.

Salin päivävuokra on 180 €.

Sauna

sauna.jpg

Saunatilat on remontoitu vuonna 2006. Sauna ja takkahuone yhdessä riittävät pienen porukan illanviettoon.

Vuokra on 40 €/ilta.

aitta

Aitta on kylmää tilaa, joka toimii varastona.

Kaikissa majoitustiloissa yöpyminen: 20 €/hlö/yö. (omat liinavaatteet tai makuupussit)

Kuvien copyright ©: Jyväskylän Paviljonki

euemotr